عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو قسمتی از متن پایان نامه : طبقه بندی تبلیغات: تبلیغ در دنیای امروز در 4 نوع کلی تبلیغ بازرگانی، سیاسی، مردمی و آموزشی انجام میشود که پیش از پرداختن به به انواع تبلیغات بازرگانی، به شرح … ادامه خواندن پایان نامه بررسی موقعیت ویژه تبلیغات تلویزیونی در امر مدیریت بازاریابی
رشته مدیریت حسابداری حقوق اقتصاد روانشناسی برق عمران صنایع کامپیوتر مواد شیمی پلیمرو ..
کلیه فعالیت هایی است که به وسیله آن پیام های دیدنی و شنیدنی به اطلاع مخاطبان رسانیده میشود تا به وسیله نفوذ در آنها، مردم را وادار به خرید کالا و یا خدمات کرده و تمایل و علاقه آنها را نسبت به افکار، نظرات، اعتبار و اشخاص که مورد نظر است جلب نمائیم. (اربابی،1350 ، ص19).
اهداف تحقیق:

- سه شنبه ۸ فروردين ۹۶