بررسی و نقد متون پایان نامه های دانشگاهی

بررسی و نقد متون پایان نامه های رشته های مختلف دانشگاهی

برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

موقعیت ویژه تبلیغات تلویزیونی در امر مدیریت بازاریابی- پایان نامه کارشناسی ارشد


  عنوان کامل پایان نامه :  بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو قسمتی از متن پایان نامه : عوامل موثر بر ترکیب ترفیع: چهار عامل در تصمیمات مدیریت راجع به ترکیب ترفیع تاثیر دارند که عبارت است از: – میزان پول در دسترس: این عامل تعیین کننده حقیقی … ادامه خواندن موقعیت ویژه تبلیغات تلویزیونی در امر مدیریت بازاریابی- پایان نامه کارشناسی ارشد



www.jahandoc.com

– چرخه عمر محصول: از آنجا که هر محصول دارای منحنی عمر خاصی است و معمولاً مراحلی از قبیل، رشد، بلوغ و اشباع و افول را می‌گذراند، تصمیمات مربوط به روش ترکیب ترفیع با توجه به مرحله ای که محصول در آن قرار دارد، اتخاذ می‌شود. برای مثال در مورد محصولاتی که در مرحله معرفی قرار دارند، مشتری از امتیازات آن آگاهی ندارد ترکیب ترفیع باید برآگاهی دادن به مشتریان و آموزش آنان برای رفع نیازها و برآوردن خواسته هایشان باشد. معمولاً تاکید زیاد بر فروش شخصی و حضوری برای عرضه محصول جدید یا ورود به بازار جدید لازم به نظر می‌رسد. در مورد محصولات صنعتی ممکن است فعالیت های ترفیعی به صورت ایجاد نمایشگاه های مخصوص باشد.

 

 

الف) آگهی: ارائه غیر شخصی محصولات و خدمات و ایده‌ها به وسیله مسئول شناخته شده.

ج) روابط عمومی: ایجاد تقاضا با ارائه اخبار شایان توجه در رسانه‌ها بدون پرداخت هزینه.

 

اهداف تحقیق:

از نظر کلی اهداف عمده تحقیق را می‌توان به صورت زیر بیان کرد:

 

پایان نامه

Designed By Erfan Powered by Bayan